Re: Obciazenie procesora

Autor: Spider (spajder_at_box43.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 01:04:50 MET DST

Użytkownik "mayhem" <mayhem_at_NOSPAM.space.pl> napisał w wiadomości

> wiem że jest bardzo zasobożerny i dlatego go wywaliłem - teraz mam
> Millenium

Kurde zrezygnowac z XP na rzecz milenium!!! ???
256 Mega ramu to wystarczy na XP sam mam Athlona 1Ghz i 256 DDR i XP calkiem
szybko dziala, napewno sie szybciej uruchamia, nie zawiesza na amen i lepiej
zarzadza pamiecia! (wszelkie 98 itp bardzo szybko pozeraly pamiec i nie
wyrzucaly procesow nieuzywanych zeby ja zwolnic)
moze to antywirus ci system obciaza, wszelkiego typu programy do sciagania
mp3 tez potrafia niezle obciazac czasami.
spider