Re: Dylemty-LPG

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 23:57:49 MET DST

> 1. zalozyc do mojego CC 700 LPG - gaznik, bez katalizatora
Nie warto. IMO podkręć go do CC 700_at_900

> 2. kupic CC 900 i zalozyc LPG, mono wtrysk, katalizator
Tylko nie mono !!! Przynajmnie pseudocolor, najlepiej truecolor. IMO zamiast
LPG załóż DVD i CDRW, w ostatecznośći COMBO. BDW CC900 pięknie kręcą się do
1100, i to samym FSB :))

> 3. kupic TICO i zalozyc LPG, gaznik automatyczne ssanie, katalizator
TICO raczej nie...MSI, ewentualnie GigaByte lub Epox. I przestań z tym LPG,
mówiłem już: DVD itd...Co do katalizatora...tu doradzałbym raczej RAID, USB
2.0 i FireWire...BlueTooth to raczej bajer, tak jak LPG

> Chcialbym uslyszec opinie urzytkownikow tych autem, oczywiscie na LPG,
ktora
> "opcja" jest najlepsza. Zaznaczam ze w gre wchodza tylko te autka.
> Chetnie porozmawialbym z w/w osobami na GG oraz z osoba dobrze znajaca sie
> na tematyce "gazu" i roznego typy instalacjach gazowch.

O gazie możemy pogadać przy flaszeczce ;)))
Chektor...dodasz cos ???

pozdro...
sprocket