Jak odzyskac dane z padnietego dysku

Autor: suChY (suszi_at_irc.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 23:08:26 MET DST

 mam 18 gigowy dysk samsunga udma66 na ktorym byla tylko jedna partycja
fat32, teraz nie wiem czemu ale jej nie ma . Windows ostrzega
komunikatami aby na nowo sformatowac dysk, a Particion Magic 8 wykrywa pelno
bledow na tym dysku ale nie jest w stanie ich naprawic(przynajmniej ja nie
wiem jak to zrobic).
 Na tym dysku znajduja sie bardzo wazne dla mnie dane, czy jest jakas szansa
ze moge je odzyskac(przynajmniej czesc) ??

Z gory dzieki za kazda pomoc.

pozdrawiam