Re: Matrox i Asus P4B533

Autor: adam (adam_at_adam.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 22:58:17 MET DST

"KrzYChO" <ktrz_at_poczta.onet.pl> wrote
> Mam następujący problem. Ponieważ mój stary matrox G400 nie współpracuje
> poprawnie z płytą gł. Asus P4B533 postanowiłem zakupić inną wersję
matroxa.
> I tu moje pytanie: czy matrox G450 lub G550 występują tylko w wersji AGP
4x
> i czy będą współpracować z moją płytą (chodzi o to, czy mogą pracować
tylko
> z napięciem 1,5V)? Bardzo proszę o pomoc.

Zwroc uwage czy ten Matrox ma na zlaczu dwie "szpary" nie liczac tej przy
ogonie. Jezeli sa dwa oznacza to, ze bedzie uniwersalny (3.3V i 1.5V) -
jezeli jest jedno wciecie - klapa.
Mialem te same dylematy z ta sama plyta tyle, ze z GF2MX400. U mnie poszlo.

adam