Re: Moc wyjściowa kart muzycznych.

Autor: Bartek Gliniecki (bgliniecki_at_box43.pl.WYTNIJ-TO)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 19:30:35 MET DST

adimas w wiadomości (news:an1rjg$p77$1_at_flis.man.torun.pl) wyskrobał(a):
> Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, czy karta muzyczna z dolnej półki pociągnie
> zestaw 5.1, gdzie tylko subwoofer ma swój wzmacniacz? Czy trzeba potrzebne
> są dodatkowe wzmacniacze? Zestaw jest nieduży, kolumienki mają jakieś 40
> cm przód i 15 cm tył, center około 40 cm. Nie mówię o tym, żeby głowę
> rozwalało, ale czy w ogóle da się oglądać DVD na takim sprzęcie?

Jeżeli masz na myśli komputerowy zestaw głośnikowy (np. Creative'a), to one
mają już wbudowany wzmacniacz. Jeżeli chcesz natomiast podłączyć pod kartę
kolumny takie od kina domowego (ze sklepu RTV), to musisz mieć zewnętrzny
wzmacniacz (klocek).

--
Bartek Gliniecki
[ email: bgliniecki <at> box43.pl & GG: 3967232 ]