hp656 po raz kolejny

Autor: Piter (nochal_at_poczta.fm)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 22:10:54 MET DST

Witam

Pisałem już na grupy poświęcone systemom operacyjnym (posiadam W2K) bez
rezultatu lub jak kto woli bez ani jednej odpowiedzi.

Moj problem polega na tym, że:
1. podczas drukowania np. dużej porcji tekstu (kilkanaście stron) kilka
lub kilkanaście wydrukuje się poprawnie a w pewnym momencie - przypadek
losu - drukarka sie zatrzymuje i zaczyna drukowac totalna sieczkę.
Jedyne co może ją uspokoić to jej wyłączenie i oczyszczenie bufora
wydruku. Porblemu tego jak narazie nie stwierdziłem na Excelu, natomiast
Word i AutoCAD (najczęściej z nich korzystam) powodują notorycznie takie
zawirowania, może nie koniecznie same programy ale drukowanie z nich
zazwyczaj kończy się źle

2. spooler systemowy podczas drukowania zaczyna pochłaniać masę pamięci
w zależności od dokumentu a po zakończeniu wydruku nie zwalnia jej.
dochodzi do tego że proces ten potrafi "zjeść" do 150 MB RAM'u

Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć o co chodzi i co z tym zrobić?

--
Pozdrawiam
Piter