Re: divx na linuxie

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 21:29:13 MET DST

On Fri, 27 Sep 2002 20:20:42 +0200, Alcer wrote:

> [...]

Da sie, co do szarpania, to podaj dokladniej jaki masz sprzet, jesi
wszystko dobrze skonfigurujesz, pozniej odpalisz tez film z odpowiednimi
opcjami, to jest szansa ze beda chodzic o wiele lepiej w porownaniu do
windowsa, ale samo skonfigurowanie troche ci zajmie, i to nie 1-2 godzin,
tylko trze sie jeszcze linuxa troche nauczyc (no chyba ze umiesz) ale
probuj, efekty widac (tylko nie odrazu) Ja zachecam

--
KarolGT
Linux User # 282788  GG: 645242