[3 pyt] 'Flop', kondensator, zworka na plycie

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 20:44:25 MET DST

Hi, mam 3 pytania:

1) Ile wynosi max transfer w kB/s ze stacji dyskow 3,5", czyli popularnego
'flopa'?

2) Zamierzam zamontowac dodatkowe urzadzenie (kieszen na HDD) w obudowie;
sek w tym, ze zawadza mi pewien kondensator na plycie glownej - aby umiescic
kieszen calkowicie w obudowie musialbym ten kondensator lekko wygiac :(
Pytanie: czy moge to zrobic, bez obawy ze cos przestanie dzialac?

3) Mam pl. glowna Soltek SL75-DRV5. W instrukcji obslugi nt. zworki JP22
jest napisane:
"JP22 Power Lost Resume - This jumper allows user to use the switch of ATX
power supply to control ON/OFF switch directly instead of using the power
switch on the mainboard."
Mozliwe ustawienia: Disabled (Default)/Enabled
Pytanie: jak to ustawic, aby gralo i buczalo ;) I w ogole do czego to
sluzy..?

Thx za ewentualne odp. i pozdrawiam,
Mariusz M.