podkręcanie durona

Autor: marsell (pudell_at_poczta.fm)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 02:32:49 MET DST

halo
mam problemik, zabrałem się po roku używania za podkręcanie mojego durona
600 na płycie soltek 75KV+ i echo...zamalowałem mostki L1 zwiększyłem
napięcie w Biosie, zwiększyłem mnożnik (na płycie mikroprzełączniki) i
NIC...wstaje tylko przy mnożniku 6.5x (sprawdziłem chyba wszystkie
możliwości...ręce mi opadają.
nie wiem na co zwrócić uwagę, brakuje mi pomysłów...upgradowałem Bios i
jestem troche na defoultowych ustawieniach, może coś trzeba zmienić w tym
cholernym Biosie...może macie jakieś pomysły...please.
pozdrawiam
marcin