Kieszen do PC. Help!!!

Autor: Brando (brandzik_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 19:05:01 MET DST

Sorry za pytanie lamerskie, ale w sumie kto pyta nie bladzi, czy jakos tak
to leci. Chodzi mi o to, czy moge podlaczyc do dysku ATA/133 szuflade z
dyskiem ATA/66 (takim dysponuje). Spodziewam sie, ze nie ze wzgledu na tasme
IDE. Ale jesli nie ma problemu z podloczeniem dyskow jedna tasma, to czy
spowolni mi to prace dysku ATA/133 do predkosci ATA\66, jesli dysk ATA/66
nie bedzie wsuniety do szufladki. Zastanawia mnie czy sa wysylane jakies
bity lub sygnaly kontrolne, ktore testuja do jakich zlacz jest podlaczona
tasma i nawet jesli w szufladce nie ma wsunietego dysku to dysk ATA/133
dostosuje sie do najwolniejszego zlacza. Sorry za ten metlik, ale bardzo mi
zalezy na posiadaniu szuflady, a nie chcial bym sobie spowalniac szybszego
dysku. Wiec wykombinowalem sobie, ze bede go podlaczal tylko przy
przenoszeniu danych, a przy pracy bedzie wyjety z szuflady i dysk ATA/133
bedzie pracowal ze swoja nominalna predkoscia. Aha, drugi kanal IDE mam
zajety na DVD i CD-RW. Uff, chyba przekombinowalem.

Prosze, pomozcie.
Pozdrowienia, Brando.