tv-out

Autor: malek (malinimalbud_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 17:03:49 MET DST

czesc
moze jest ktos kto mi doradzi
mam karte gf2 mx400 (nvidi ) i win 98 me ,wczoraj zainstalowalem do niej
detonatory 40.71 i wszystko ladnie chodzilo az do momentu kiedy wlaczylem
tvcc200. Wypisal mi ze nie widzi decodera , ze failed conect i nie dziala.
Jak w opcjach nvidi wlaczm twinview do na telewizorze mam tylko 3/4 pulpitu.
Zainstalowalem spowrotem stare stery i nic nie pomoglo.
Sprubowalem starszych sterownikow pod nazwa glsetup i tvout chodzi , tvcc200
tesz ale czuc ze komp chodzi wolniej i po wlaczeniu wyskakuje okno ze Blad
RUNDLL
O co chodzi
wie ktos?

--