Prośba o pomoc........

Autor: Andrew (andy-mocny_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 15:06:49 MET DST

Mam płyte główna ALI BX pro up.800 MHz ALI U-66 AT i mam zintegrowanąz
niąkartę dźwiękową korzysta ze sterownika firmy c-media nr CMI8738. I mam
taki problem dźwięk mi nie chodzi pod XP. Mam ten system dwa dni i wogóle
nie jestem w nim oblatany. MOże ktoś ma taka kartę albo zna jakąś radę,
wskazówkę - to może coś by mi sie udało zrobić z dźwiekiem. Z góry dzięki za
każde zdanie (ale w temacie oczywiście:))