Komp przestaje reagowac na mysz i klawiature

Autor: Paweł Niewiadomski (niewiado_at_bg.am.lodz.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 15:13:50 MET DST

problem dotyczy komputera o nastepujacych parametrach:
AMD Athlon
RAM 64MB
plyta VIA VT82C686 (chyba - nie mam dostepu do dokumentacji)
grafika RIVA TNT2 64
Windows Me

Dzialal przez bardzo dlugi czas bez problemow, a od pewnego czasu pojawilo sie
dziwne zachowanie. Kursor myszy blokuje si? co pewien czas, przy czym najczesciej
spowodowane jest to szybkim poruszeniem myszy. W koncu po ktoryms z kolei
zablokowaniu komputer przestaje reagowac na ruchy i klikniecia myszy. Nastepnie po
pewnym czasie zablokowana zostaje klawiatura. Mimo to sam system nie zawiesza sie,
gdyz np. miga kursor w Wordzie, a poza tym dostepne sa z poziomu innych komputerow w
sieci zasoby udostepnione na dysku twardym tego komputera. Wyglada to tak, jakby
porty klawiatury i myszy (PS/2) "zapychaly sie". Efekt ten jest niezalezny od
zalogowanego uzytkownika, a wrecz pojawia sie juz przed zalogowaniem.
Trudno podac mi dokladne okolicznosci zaistnienia tej sytuacji poniewaz nie
posluguje sie tym komputerem na codzien, ale wiem, ze przed wystapieniem problemow
zainstalowany zostal na tym systemie Winamp 3, WinMX, a takze zmieniona zostala
drukarka z HP LJ 5l na HP DJ 870Cxi, jezeli to cokolwiek zmienia.
Z gory dziekuje za odpowiedz,
Pawel