Wymiana dysku.

Autor: TJD (tjd[nospam)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 14:39:04 MET DST

12.09 odniosłem dysk IBM 60GXP do serwisu i napisałem posta R.I.P. dziś
dowiedziałem się od sprzedawcy, że jutro mogę odebrać nówkę na giełdzie.
Teraz moje pytanie:

Jak na miejscu sprzedawcy zrobilibyście gdybym przy odbiorze nowego
(wymienionego na nowy) dysku chciał dopłacić kilkadziesiąt zł do Seagate
Barracuda IV?

Pytam, bo po mojemu opłaca się to obustronnie:

- sprzedawcy: bo zarobi dodatkowe Xdziesiąt złotych a suma dysków na stanie
się nie zmieni (i ich sumaryczna wartość).

- moje korzyści to: mozliwość korzystania z mniej awaryjnego dysku.

TJD