Re: Montujecie sobie kompy sami ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 13:29:01 MET DST

Użytkownik "Jakub Zysnarski" napisał:

> Sorry, jeśli to pytanie będzie strasznie głupie, ale ...
> czy bez śrubokręta nie da się tego coolerka założyć?

Na upartego można użyć zamiennika. Ja parę razy robiłem to nożyczkami,
kluczem do drzwi. Wszystko czym można docisnąć - ważne, by było
sztywne i pewnie trzymało się w dłoni (bez skojarzeń!). Ale musisz
mieć doświadczenie - jeśli robisz to pierwszy raz - nie ryzykuj. Weź
śrubokręt (koniecznie płaski) i nie pozwól, żeby wyśliznął ci się z
dłoni lub wyskoczył z zapinki (patrz -> post Bronka Kozickiego).

Pozdrawiam,
Sniper