Re: Czy procesorowi moze byc za zimno ?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 10:46:36 MET DST

"sprocket" <sprocket_at_sys.pl> wrote in news:an14q5$3rd$1_at_news2.tpi.pl:

> [...]
>>
> Tu może być problem...Hel w ogóle jest droższy, a ciekły tym bardziej -
> trudniej go ochłodzić. A tu chodzi o b.zimny hel II, który AFAIK nie jest
> produkowany na skalę przemysłową...Trzeba by go sobie "zorganizować" w
> jakimś instytucie niskich temperatur :(

takich instytucji to ja sie boje , kiedys bylem z wycieczka w jednym i jak
zobaczylem ze patyczek po wyjeciu z azotu jest kroochy jakby byl ze szkla
to stanalem sobie grzecznie pod sciana i tak tylko patrzylem komu zrobi
kuku taki wywracajacy sie pojemnik z tym azotem :P

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P