Geforce4 440 DDR+TV

Autor: jolly (jolly_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 09:57:19 MET DST

Witam!

Mam problem. banalny ale za nic nie mogę go rozwiązać. Mianowicie w karcie
Gefoce4 440 DDR+TV-out za nic nie mogę uruchomić TV-OUT'u. We właściwościach
karty jest on bez przerwy nie aktywny. Instalowałem wszystkie sterowniki
jakie do tej karty miałem i jakie znalazłem. Aha, mam system win2000
proffesional.
Według mnie brakuje jakihś aplikacji czy coś takiego. Jak ktoś ma jakieś
pomysły gdzie mogę znaleźć jakieś konkretne aplikacje do tej karty, albo wie
w ogole co zrobić żeby uruchomić TV to proszę o informacje!

z góry wielki dzięki
pozdrawiam

jolly