scanJet 5p

Autor: sebek (niklaus_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 09:30:59 MET DST

Witam!
Probuje zainstalowac ten skaner (na SCSI) po systemem 98, me i juz na
trzecim z kolei komputerze nie udalo mi sie tego zrobic. po instalacji
sterownikow do karty scsi (ze strony symbios-logic.com) dedykowanych pod ten
skaner, wystepuje jakis konfikt ktorego nie udaje mi sie obejsc, tak jak juz
pisalem na 3 z kolej pececie.
Pod windows 2000 udalo mi sie go uruchomic.
czy ktos moze mial podobny problem i uruchomil ten skaner?

dzieki za wszystkie podpowiedzi