Re: Gwarancja na dyski maleje do 1 roku

Autor: DyzioS (ddus_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 09:00:51 MET DST

> to jest STARA informacja z przed 1-2 tygodni, WDki 8mb beda nadal mialy 3
> lata , samsungi i IBMy tez , no i SCSI :)

W sumie uważam, że to sposób producentów na oszustów gwarancyjnych -
kupowano prawie 3-letnie dyski np 6,4GB delikatnie je "psuto" i producent
był zobowiązany zwrócić dobry towar często był to już dysk 40GB - producent
tracił sporo na takich "wymianach". A teraz to już jak zepsuje się pod
koniec gwarancji to pewne jest. że dysk zostanie wymieniony na taki sam i
nie będzie żadnych profitów z wymiany.
U mnie sfajczył się Fujitsu 15GB - nie mieli już to dali 30GB, a teraz
pewnie się nie da :)