Re: Huby i switche LG

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 14:16:07 MET DST

Użytkownik "RusH" napisał:

> co ty porownujesz ? miales jakis tani stary 3Com
> i na jego miejsce wsadziles topowego Dlinka i porownujesz ?

Cała sieć w mojej firmie była kiedyś od początku do końca zbudowana na
rozwiązaniach 3Coma. Wszystkie urządzenia pochodziły z tzw. półki High-End.
Do dziś pracuje jeszcze kilka takich mercedesów z 3Com'a ale niestety mogę
śmiało powiedzieć, że nie dorównują rozwiązaniom D-Linka. A jeśli chodzi o
awaryjność, to wystarczy fakt, że średnio co 2 miesiące pada jakiś port w
którymś z luksusowych 3Comów, switche zaczynają się blokować lub wieszać,
występują ostre przekłamania i opóźnienia pakietów, giną ramki, rozwalają
się CRC, itp. Na D-Linku tego nie ma. Poza tym, mam paru znajomych w innych
firmach, którzy też psioczą na 3Coma.

Pozdrawiam,
Sniper