Zasilacz 110 V

Autor: whesper_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 27 Sep 2002 - 01:41:40 MET DST

Mam problem!
Kupiłem sobie ostatnio aparat cyfrowy wraz z zasilaczem. Początkowo mi się go
fajnie uzytkowało, póki nie zauważyłem, że to olbrzymi pożeracz baterii. W
komplecie do niego dostałem też zasilacz, ale aparat prawdopodobnie był
przywożony ze Stanów, bo zasilacz jest na 110 V. Niestety w polsce nie ma
mozliwości znalezienia zasilacza do takowego aparatu na 220 V. Mam w zwiazku z
tym pytanie: czy jest jakaś mozliwość, cokolwiek, aby zasilacz ten mógł działać
na 220V, tzn. w tych sprawach jestem bardzo wielkim laikiem, więc się wogóle
nie orientuję, ale po prostu bardzo zależy mi na tym, abym mógł użytkować też
aparat na zasilaczu. To znacznie obniżyłoby mi koszta.
Z góry thx za odpowiedzi.