Re: Czy procesorowi moze byc za zimno ?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 01:07:10 MET DST

[...]
> no i znalazlem :) -197'C , asz sie wierzyc nie chce , ale nie peklo nic :P
> ani P4ka chodzaca na 4GHz ani Radeon 9700 :)

:)
No, to moja teoria jest taka: bierzemy 20 litrów płynnego helu II. To jest
idealny dielektryk, a temperatura ok 2K (-270 st C). W tej temperaturze opór
elektryczny nie występuje. Zanurzamy całą elektronikę od kompa, tylko HDD
trzeba by na serial ata, albo serial scsi, żeby w helu nie pływały. No i
można kręcić :). Chłopaki z AMD pewnie z krzeseł by pospadali, gdyby
zobaczyli TB 1.4 jak na 5 V zasuwa 5 GHz ;)) No i możnaby kompleksowo,
wszystko podkęcić...
pozdro...
sprocket