Re: U.S.Robotics modem - czy warto

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 00:16:20 MET DST

> Podzielam zdania kolegów - mam Sposter flash. To jedyna rzecz jakiej nie
> wymieniłem (zmodernizowałem) na inną. Działa bez zarzutu. Nabyłem go jako
> 33.6kb, a po ściągnięciu oprogramowania (flash) działa jako 56kb

A mi po flashowaniu do v.90 ciagle wyciaga tylko 34kb i to sie czuje -
dziala wolniej niz inne modemy, ktorych uzywalem na tej samej linii a ktore
wyciagaly ok. 52 kb. Pisalem juz w tej sprawie nawet do supportu USR i
niestety nie potrafili pomoc. Strasznie mnie to wkurza, bo dobry modem,
swego czasu kosztowal kupe pieniedzy a teraz pewnie go wymienie za jakies
badziewie ale za to szybsze.

ABS