Teac rulez

Autor: Maciej Jeszke (icceman_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 23:01:57 MET DST

Mam od 13 miesiecy nagrywarke teaca 8x 4x 32x , ktora tydziń temu
odmówiła posłuszenstwa (odczyt i nagrywani 8x), zniosłem ja do sklepu,
tam ja warunkowo przyjeli (w graracji mieli różna dlugosć raz 12 raz 24
miesiacy), potem sie dowiedziałem ze jednak 12m i byłem przeażony (nowa
kosztuje 400 zl), ale powiedzieli še za friko ja wyczyszcza, (zgodziłem
się, a co mi innego zostało przecież), dzisiaj odebrałem napęd
podłšczyłem i działa jak nowy!!! (był troche zabrudzony), i znam
znajmoych ktorzy majš nagrywarki 4x 4x 32 (po przejsciach) które cišgle
chodzš!!