Re: [lamerskie]Montaz plyty glownej

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 22:33:31 MET DST

Radoslaw Sokol napisał:

>Hi,

>Raczej zaleca się zwarcie pól pod śrubkami do obudowy :)
>Na obudowie powinna być wyprowadzona masa. Zdarzają się jednak
>obudowy, które na stelażu mają niezerowe napięcie i takie

ale nawet jak da podkladki, to przeciez karty rozszerzen beda stykaly
sie po sledziach z obudowa, zas na sledzie jest zwykle doprowadzona
masa ze zlacza, a ona pochodzi chyba z masy z plyty /no bo skad?/;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?