AOpen Ax63 i nowe DIMMY

Autor: Mariusz Konert (mario_79_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 22:14:43 MET DST

Witam!

mam pytanie, na owej plycie(temat), te nowe Dimmy, pokazuja polowe wartosci
(o ile dobrze pamietam, to problem z adresowaniem). Mam pytanie, czy pomimo
wszystko uda sie jakos ustawic, aby chodzily z pelna pojemnoscia?
czy upgrade BIOS-u by cos pomogl? czy po prostu moge sie cieszyc tylko
polowa pamieci?

Pozdrawiam serdecznie
i z gory dziekuje za odpowiedzi.

--