Pytanie - instalacja karty graf. na płycie gł. ze zintegrowaną graf. - troszkę długie

Autor: Kevin (kevin80_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 22:07:12 MET DST

Mam płytę Intel 815 ze zintegrowaną kartą - kupiłem kartę GE2 64 DDR Ram
MX400. Liczyłem że po instalacji spadnie wykorzystanie RAM na płycie i
obciążenie procesora (Celeron 667). Niestety - po instalacji karty, wchodzę
w Menadżera zadań w w2k i nadal mam wykorzystywane 120-130 kB RAM z płyty,
przy uruchomionym windowsie, antywirusie i firewallu...czyli bez zmian w
porównaniu z okresem sprzed instalacji karty. Czy trzeba gdzieś wyłączyć
grafikę zintegrowaną? Gdzież to zrobić?

Kevin