Re: HP845C a info o tuszu pod XP

Autor: Olek (alexwin_at_interia.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 14:02:52 MET DST

witam,

Użytkownik "Negatyw" <negatyw001_at_NOSPAM.o2.pl> napisał w wiadomoœci
> Witam!
> Czy drukarka HP845C, zasygnalizuje uzytkownikowi o konczacym sie tuszu w
Win
> XP ???
> Wg HP POLSKA - nie (!!!) :((
> Czy mozna jakos temu zaradzic ???

moim zdaniem nie ma po co sie trudzic, poniewaz ta informacja jest
szacunkowa i niedokladna.
ja mam np. hp 930 i od dawna pokazuje, ze tuzse sa pusta, a wcale nie sa bo
je dopelnialem i sa pelne. a na oryginalnych tuszach tez przez dlugi czas
pokazywal zeby juz te tuszy wymienic, a ja drukowalem i drukowalem...

pozdrawiam
olek