irda

Autor: Jaged (jaged_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 21:32:00 MET DST

Na poprzednich 2 płytach głównych irda działała bez problemu. Ustawiałem w
biosie irde, system wykrywał i ok. Problem pojawił się z nową płytą i jej
biosem. Jest tyle opcji, że nie wiem jak ustawić a wszelkie ustawienia nie
doprowadziły do komunikacji irda - telefon komórkowy.
UART Mode select: wiadomo - irda
RxD, TxD Active: mam do wyboru Hi HI, Hi Lo, Lo Hi i Lo Lo - nie wiem co
powinienem wybrać
IR Transmission delay: enabled lub disabled
UR2 Duplex Mode: Half lub Full
Use IR Pins: RxD2 oraz TxD2 (com port) i IR-Rx2Tx2
Bios Awarda, płyta Epox, system winxp, który zawsze wykrywa urządzenia
podczerwieni, nokia 6210. Proszę o wszelkie wskazówki