[lamerskie]Montaz plyty glownej

Autor: Mgaloch (respio_at_tlen.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 19:30:24 MET DST

Kupilem nowa obudowe i plyte glowna. Plyta glowna zostala skonfigurowana
(zworki), CPU+chlodzenie zamontowane, tasiemki podpiete.
Teraz pozostaje zamontowac ja w nowej obudowie i tu pytanie: czy trzeba plyte

akos "izolowac" od obudowy, tzn. przez dodadnie podkladek pod srubki? Czy tez

mozna poprostu przykrecic ja w odpowiednich miejscach bez wspomnianego zabiegu
(konieczne kołki umiescilem juz w obudowie)?

Pozdrawiam :)

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl