Re: czy na slabych kompach TV karta ma sens?

Autor: Karol Michalak (orient_at_wytnij_to.icho.edu.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 17:43:56 MET DST

wieslaw wrote:

> witam
>
> chcialem sie poradzic jak w temacie
> mam historycznego kompa - MMX 223 czy cos takiego , do tego 96 ramu
>
> czy na takim czyms pojdzie jakas karta TV? bedzie cos widac?
>
> poratujcie prosze, bo nigdy nie mialem doswiadczenia z TV kartami,

Zupełnie nie obciążają procka. Praktycznie w overlayu wszystko działa
sprzętowo. IIRC kiedyś w VirtualDubie zaznaczyłem nieopatrznie najwyższy
priorytet. Nawet myszą ruszyć nie mogłem póki nie skończył a TV działało w
tym czasie bez żadnych zakłóceń.

pozdrawiam

Karol

--
Odpisując, wytnij wstawkę antyspamową w adresie.