Re: MSI?

Autor: Delfin UM (forged_at_poczta.fm)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 16:35:47 MET DST

Użytkownik "ZenoN" <maciej_at_kris.mpnet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "fLiPeR" <fliper_at_go2.pl> napisał :

> Co do jakosci ECS to sam wiesz ze ostatnio na 10 do klienta koncowego
> wychodzi 5

Witam

Od lutego 2002 sprzedałem jakieś 40 kilka kompów na ECS-ch. Seria K7VTA3 z
chipami via266 via333. Nie miałem żadnych problemów i zastrzeżeń ze strony
klientów. Jeśli jesteś wobec klienta uczciwy i nie wcisniesz mu jakiejś
badziewnej karty rozszerzeń to te płyty działaja bardzo dobrze.

Jest natomiast seria ECS-ów które mój poprzednik w firmie sprzedawał
namiętnie i które doprowadzały mnie do szału i białej gorączki. Klienci
nosili swoje kompy średnio co 3 dni, bo albo same się resetowały, albo gry
nie chodziły, albo wywalało system, wieszały się notorycznie i ogólnie
powodowały siwienie włosów.

TO BADZIEWIE, to ECS-y na układach SIS, a zwłaszcza SIS735.

Nie polecam tego nikomu - nawet wrogowi.

A co do MSI.. Uważam je za najlepsze płyty pod AMD :-)

Pozdrawiam
Tomasz Stępień