CoolerMaster HHC-L61 ?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 15:44:31 MET DST

Zastanawiam się nad kupnem tego cuda - w recenzjach jakie znalazłem
pisze że bardzo ciche, i w ogóle podoba mi się :) . Ale jednego nie
znalazłem nigdzie - JAK bardzo ciche ? Jak wypada w porównaniu np. z
Zalmanem czy Volcano 7+ (ustawienie LOW) ? Czy ktoś z obecnych miał
okazję tego coolera posłuchać, i porównać z innymi "cichymi" ?

B.