siec na p166

Autor: Nixon2 (nixon2_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 15:54:30 MET DST

cze!!!

nie wiem czy to doladnie ta grupa ale mam nadzieje ze pomozecie:)
jestem skrajnie zdesperowany poniewaz w dosyc szybkim czasie chcialbym
zalozyc siec w domu na 2 kompy, serwerem ma byc p4 1.6ghz z systemem linux
red hat7.3 na ktorym bede sobie siedzial ja a drugi dla rodzinki na starszym
p166 i teraz mam problem bo podlaczajac tamten starszy komp do sieci
musialem rezygnowac z myszki (posiada tylko jeden port com)~!
czy w sieci myszka bedzie sprawnie dzialala, moim zdaniem powinna bo
przeciez port com bedzie wolny!!!

drugie pytanie:
 na tym p166 jest windows98 jakie sa mi potrzebne programy zeby siec
chodzila dosyc sprawnie!
(nie posiadam win98 se)

bardzo prosze o szybkie odpowiedzi i z gory dziekuje:)!!!
pozdrawiam