Re: Awaria plyty gl. ??? (ECS K7S6A) - dlugie

Autor: Kamil (kamil_at_wseia.edu.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 12:28:49 MET DST

Procek jest OK - myślałem, że może coś z podstawką,
więc wyjmowałem go kilka razy - bez efektu.

Kostka z kablami na płycie OK.

Słyszałem, że po włączeniu kompa
procesor, płyta gł. i zasilacz "gadają" ze sobą
w celu ustalenia czy wartości napięć są w porządku
i jeśli rzeczywiście tak jest to wtedy procesor
wychodzi ze stanu ciągłego resetu
i zaczyna się procedura uruchamiania sprzętu
- więc może tu tkwi haczyk,
ale napięcia na wszystkich kostkach zasilających są OK
(odchylenia nie przekraczają 3%)

Pozdro