Re: Jakie ceny??

Autor: Delfin UM (forged_at_poczta.fm)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 11:25:37 MET DST

Użytkownik "abs" <abs_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Mam takie pytanko w zwiazku z tematem: jak znajdujecie klientow ? Wsrod
> znajomych czy ogloszenia jakies, czy co ?

Jak jesteś dobry w "te klocki" to klienci sami Cię znajdą :-)
Tylko trza być "twardym nie mientkim" bo ludziom się wydaje, że to się
powinno robić za browar, albo i za darmo, bo przecież "nic" tak naprawdę nie
zrobiłeś, "tylko" pobawiłeś się ich super sprzętem. Brać kasiorę za
stawianie kompa na nogi, nie iść na układy, że Ty mi teraz za flaszkę a ja
Ci kiedys się odwdzięczę. Z reguły tak sie odwdzięczają, że biorą za swoje
inne usługi kasę od Ciebie, tylko chrzanią, że mniej niż od innych.

Pozdrawiam
Tomasz S.