szukam programu (norton ghost like)

Autor: Piotr (belunch_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 11:23:32 MET DST

Witam,
Od pewnego czasu zbyt często zajmuję się reinstalacją windowsa :)
Wiem, że istnieje oprogramowanie pozwalające na zrobienie obrazu systemu po
instalacji i późniejsze odzyskanie (z bootowalnego cd) w kilkanascie
minut(np norton ghost).
Czy istnieje jakiś program free który potrafi to samo ???
Szukałem na sourceforge ale znalazłem tylko Ghosta (GNU hosta)
który jest dopiero w fazi projektowania
i jakiś program do klonowania komputerów w klastrze :(

Dzięki za pomoc (thank you from the mountains)

--
Pozdrawiam
Piotrek