Re: Komputer nie widzi myszki pod com1

Autor: Thomas (angel_at_kki.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 10:25:39 MET DST

Użytkownik "Darec" <daruc_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam Szanownych Grupkowiczów!
> Mam stary komputer i myszkę podłączoną do portu com1. Przy
> uruchamianiu WIN pojawia sie komunikat, że nie mam podłączonej myszki
> do PS/2 choć takiego portu na tej starej płycie nie ma. Przy próbie
> dodania nowego sprzętu (myszki standardowej A4tech) nie widzi wogóle
> myszki podłączonej do com1. Myszka jest dobra bo działa na innym
> kompie. Proszę pomóżcie i dajcie jakieś wskazówki.
> pzdr
> Daruc

Sprawa jest taka. Sa dwa jakby "standardy/warianty" lacz COM (roznie
podlaczone kabelki we wtyczce na sledziu). Starsze z regulu nie chca chodzic
z nowszymi (wieloprzyciskowymi/rolkowymi) myszkami, lub starymi myszkami
ps/2 podpinanymi przez przejsciowki. Sprobuj podpiac do tego kompa jakas
starsza, zwykla 2/3 przyciskowa myszke stricte COM1.

Thomas