IBM SX40

Autor: W (wtgabara_at_2com.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 09:50:18 MET DST

Witam Grupowiczów
Kolega stał się szczęśliwym posiadaczem zabytkowgo notebooka IBM SX 40.
Niestety po wymianie baterii system znikł Obecnie po właczeni zgłąsza brak
dysku twardego i chce startować z FDD .Nie wiem jak wejść do biosu aby
zmienić ustawienia - wszelkie znane kombinacje klawiszy nie zdają egzaminu.
Czy potrzebny jest jakiś dodatkowy program na dyskietce i jesli tak to gdzie
go zdobyć ? Sprawa jest o tyle istotna ,że w innym wypadku mogę sobie zrobić
ładną podstawkę pod kwiatek.
Pzdr
W.