Re: Komputer nie widzi myszki pod com1

Autor: c_apitan (c_apitan_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 09:12:45 MET DST

Użytkownik Darec <daruc_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ssv3pu47fa3onllss62mbs0ri324e1u246_at_4ax.com...
> Witam Szanownych Grupkowiczów!
> Mam stary komputer i myszkę podłączoną do portu com1. Przy
> uruchamianiu WIN pojawia sie komunikat, że nie mam podłączonej myszki
> do PS/2 choć takiego portu na tej starej płycie nie ma. Przy próbie
> dodania nowego sprzętu (myszki standardowej A4tech) nie widzi wogóle
> myszki podłączonej do com1. Myszka jest dobra bo działa na innym
> kompie. Proszę pomóżcie i dajcie jakieś wskazówki.

Witam !
Mialem podobny problem i okazalo sie ze wtyczka COM
w myszy byla wadliwa
inna mysza dziala poprawnie.
Drugi przypadek to taki, ze sledz z gniazdem COM
byl do bani i po wymianie na inny bylo O.K.
Ale sie naszukalem dosc dlugo.
Komunikaty mialem identyczne.

--
P O Z D R A W I A M