Re: Nowy monitor

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 09:08:26 MET DST

Użytkownik Gupik1 <Gupik1_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amsfn6$egc$1_at_news.onet.pl...
> Mam zamniar kupić nowy monitor, ale z powodu braku kasy zdecydowałem sie
> kipić NEC FE700+ Jak ten ma się do LG 700B mimo że jest w niemal w takiej
> camej cenie ?

a masz juz komputer ?? bo zachowujesz sie od paru tygodni jak bys
byłzupełnie zielony i skladal wlasnie pierwszy komputer
mam nadzieje ze po serri postów o RADEON'ie 7000 nie zalejesz nasz postami
o myszki klawiatury obudowy i inne ....

czytaj posty wszsytkie tematy byly juz walkowane a jak juz cos wybierzesz to
daj posta z calym sprzetem z nie ko kilkaa !!!