Re: Montujecie sobie kompy sami ?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 08:55:02 MET DST

Wozik wrote:
> Jądro inaczej zwane rdzeniem ten kawałeczek krzemu zatopiony w
> ceramicznej obudowie. I żeby się posrać, to jądra ukruszyć się nie
> da! ;-)

właśnie ten kawałem krzemu w Athlonach jest na *wierzchu* . Gdybyś go
"wydłubał", obrócił do góry nogami i wsadził pod mikroskop, mógłbyś
zobaczyć tranzystory procesora ... no, może przesadzam bo ścieżka 180nm
to maleństwo nawet na silny mikroskop :) Zresztą, mam jednego
zbywającego Durona, może sam spróbuję ? :P

B.