Re: Pentium (jeden) i 3dfx Voodoo

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 13:06:48 MET DST

Marcin Tworek napisał(a):

> Skoro sie nie kreci to moze mi laskawie wytlumaczysz po co
> kupuje 3dfx Voodoo ?? Zeby mu literki w Wordzie ladniej
> wygladaly ?

nie wiem. ja właśnie kupiłem Radeona 7000 - dla Was graczy syf, a dla
mnie cudo z TVoutem i wspomaganiem DVD. Każdy ma swoje preferencje.
Poza tym będzie mógł pograć w gry z "tamtego" okresu. Wbrew pozorom
jest tego mnóstwo, a często nawet kupa oryginałów z gazet. Jesli ktoś
nie jest wyznawcą CS'a a lubi np. HoMM czy jakiegos starego RTSa (KKND
rulez) to wcale nie potrzebuje super-hiper-mega odjazdowego sprzętu. A
za naprawdę małe pieniądze można złozyc całkiem dobry komputer, wiem bo
akurat składam drugiego kompa.

--
   __o     Normanos Roweros Pedziwiatros
 _`\<,_            GG #1798800