Re: Montujecie sobie kompy sami ?

Autor: [Piotrek] (boot_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 02:01:26 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Kilka ogolnych wskazowek z doswidczenia:
>
> a) jak sie nie znasz to daj komus kto sie na tym zna
>
> b) jak cos spieprzysz to kasa w plecy
>
> c) to nie wstyd czytac instrukcje, tylko lamer nie czyta instrukcji...
>
> d) wszelkie tasmy i kable trzeba poupychac i poupinac tak by przypadkiem
> nie wkrecily sie w wiatrak na radiatorze oraz by byl jak najlepszy obieg
> powietrza, a w konsekwencji najlepsze chlodzenie.
>
> e) uwazaj na ostre krawedzie w obudowie bo bardzo latwo sobie paluchy
> pokaleczyc :) (nie dotyczy markowych dobrych obudow ;)

> [...]

Narazie zrobielm tak ;-))
Zamontowalem procek z collerem i radiatorem ;_) nie bylo to takie proste
;-))) Athlon 1900+ mial juz paste temoprzewodzaca --)

Pozniej wsadzilem pamiec do banku ;-)) tak jak piszesz , najdalej od
radiatora..

Nastepnie przykrecilem plyte w obudowie ;-)) i zamocowalem nagrywarke ;-)

Zamocowalem takze karte graficzna ;-) g-f 4 ti4200 Msi

Pozniej pojechalem na imreze i teraz wrocilem ..

Ciezko bedzie mi zasnac jak pomysle ze obok zaraz lezy taka maszynka ;-))

Nie wiem czy sobie poradze , nie sadzilem ze bedzie tyle kabli i wogole ...
;-))) boje sie ze cosik zepsuje , chociaz najgorsze juz za mna (krzemonowy
kruchy procek );-)

Nie wiem jak ustawic zworke .. 100default czy 133 ;-)) aaa jutro poczytam
manuala ;-)

pozdR ;-
Piotrek