Re: Zmiana C266 -> PIII450

Autor: Samotnik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 23:30:20 MET DST

W artykule <amt7me$1kv$1_at_foka.acn.pl> Konrad May-Gizynski napisał(a):
> zeznaje, że jest
> pisze, że BX98
> ale
> zmiany płyty
> temacie,
>:P
>
> Jesli to jest plyta na LXie, to nie obsluguje procesorow o magistrali 100
> MHz, jedynie 66 MHz. Czasami sa tez udostepnione czestotliwosci 75 i 83 MHz,
> ale to juz max. No i zapewne BIOS nie rozpoznaje Pentium iii...

Chyba jednak na BXie, bo jest do 100 MHz i mnożnik do x6. Nic, wyszło na to, że to
chyba RAM. Były tam bliżej nieokreślone 2x32MB, dołożyłem 64MB z innego kompa i
kicha. Zamieniłem ze 128MB PC133 z jeszcze innego peceta i teraz już obydwa działają
OK. Ech, ile razy zdejmę obudowę z peceta, tyle razy mam problem, choćbym miał dysk
podłączyć albo kartę sieciową wymienić. I tak już od kilkunastu lat, coś tu nie gra
;)

--
Samotnik http://www.samotnia.eu.org/