Re: Jaki zestaw

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 22:01:00 MET DST

Obudowa ATX 300W (np. codegen) - 125 zł
Płyta gł.MSI K7T PRO2A KT266A - 325 zł
Procesor AMD Athlon 1,7XP - 330 zł
Wentylator TITAN TTC-T5TB - 30 zł
FDD - 40 zł
CD ROM 52X Samsung - 105 zł (lub inny tani
badziew) jak ma kaski wiecej to moze jakies

DVD Toshiba lub pioneer za 220 zł
Dysk Seagate BIV 40GB - 380 zł
tasma dysku ATA 33 - 5 zł
K.graficzna GF3 TI200 64MB - 470 zł
Klawiatura, Mysz ,podkladka - 45 zł
K.Muzyczna jest na plycie - jak cos innego to juz jakas kaska potrzebna IMHO
ta wystarczy do tego co napisales
Głośniki od 30 do 15000 :) do wyboru

Monitor ... hmm tu juz musisz sam sobie radzic, ja bym bral SAMSUNGA 757DFX
lub PHILIPSA 107P20 lub NEC 791SB ale to drogie monitorki

Jak tania 17" to Philips 107E21 za 610 zł - swieci calkiem ladnie jak na ta
kase - szkoda ze na bance jest zrobiony

Razem bez głośnikow 2465 zł z philipsem 107E

Pozdr
ZenoN