Re: bios do gf2 ti

Autor: Piotr Przedpełski (przedpel_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 21:41:56 MET DST

Użytkownik posazek <posazek_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amsn0h$lhn$1_at_news2.tpi.pl...
> Ja mam Getorce 2 Tu Ultra Prolinka ale to pewnie to samo jak nie zapomne
> skopiuje Ci w miedzy czasie odsylam na strone prolinka ja z tamtad
> sciagnalem gdy bawilem sie.

a wlasnie problem z tym ze na serwerze w tajwanie byly kiedys a teraz
nie ma. Nawet jakies linki znalazlem w googlach ale teraz ani sladu po
tych biosach. Tak wiec jesli to nie problem to przeslij mi, bede naprwde
wdzieczny

pozdr

Piotr