Klopoty z pamiecia dimm

Autor: Seb666 (seb666_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 19:33:29 MET DST

mam dimma 256mb pc133 ale za nic nie chce dzialac z moja plyta glowna ktora
rozpoznaje go jako 128mb:( czy jest jakas mozliwosc by to poprawic? moja
plyta glowna to matsonic ms7192s chipset VIA Apollo Pro 100, procek na
slot1, według instrukcji bez problemow ten dimm powinien chodzic ale nie
chce chociaz zaladowalem sobie najnoweszy bios jaki moglem znalezc do tej
plyty glownej razem z poprawka na dyski twrde by mozna bylo podlaczyc max
128gb.... pamiec jestr w pelni sprawna testowalem ja na innych plytach
glownych
ktos ma jakis pomysl?
musze dodac ze ten dimm jest jednostronny, dwustronne dimmy 256mb pc133
dzialaly bez problemow
seb666_at_wp.pl

----
Odbierz sms lub e-mail i zarob:
http://profit.promocja.net/register.php?M=0c0a95d0
Jedyny darmowy serwis aukcyjny 0% prowizji:
http://www.vatera.pl/new/index.php?partner=855
Jedziesz na Kaszuby? Wejdz tutaj:
http://www.kartuzy.of.pl