Re: Athlon 1700+ czy Celeron 1700 ????

Autor: Roy (roy_gdansk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 17:34:10 MET DST

Czesc,
z tym "paleniem" sie Aprocesorow AMD to przesada - wystarczy zalozyc dobrze
radiator i nawet jak wiarak przetanie pracowac to nic sie nie stanie -
komputer zdazy sie wylaczyc (jezlei jest zabezpieczenie na plycie) albo
zawiesic.
Ja sam montowalem u siebie AMD XP1700 i nie majac doswiadczenia jakos sobie
poradzilem - co wiecej mam plyte z zabezpieczeniem i po wylaczeniu
wiatraczka dalej dzialal w temperaturze 50st. - dopiero jak wlaczylem
stability test to sie na tyle podgrzal ze te 70st C osiagnal. (mam tez
wiatrak jest ) i wtedy komputer sie wylaczyl.
pzdr Roy