Re: [ troche OT] Barracuda 4 i praca .. -

Autor: Krzysiek (kn0_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 17:25:52 MET DST

Użytkownik "hattab" <hattab_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> "trzmiel"

> To dotyczy najnowszych serii GXP, ktore rzekomo nie moga dzialac wiecej
niz
> 8h dziennie :).
> Pewnie moj hd to przypadek nadzwyczajny, ale posiadam IBM DTLA 307030,
czyli

a ja mam dysk Quantum fireball EX6.4A i chodzi bez wiekszych przerw od
1-12-99
i jestem dumny z niego ;))
Praktycznie jest wylaczony gdy nie ma pradu, albo trzeba coś wymienić (garta
graf, etc).
Od tego czasu system startował z niego 2607 razy (rejestrator własnego
pomysłu), a rekord w ciągłej pracy to 5 miesięcy i 11 dni ;)) (oczywiscie
resety sie zdarzały, ale tyle czasu chodził bez odłaczenia zasilania).

szcześliwy użytkownik